Tuesday 30 August 2016

Jika ditanya tentang pengorbanan, ku katakan berikan aku petunjuk tentangnya (kerana aku tidak memahaminya). Dalam dilemma melayani hati yang sedang berkecamuk dalam sesat mencari kebenaran yang sejati, aku sesekali tidak faham sebuah tangisan yang lahir dari kepedihan bergelut di dalamnya. Kerana aku mencoba melepaskan permainan perasaan yang terus membelenggu aku berpanjangan. Hari demi hari... aku duduk di takuk lama, entah bila lagi dapat keluar dari penjara ini? Merantau sana sini, rupanya kebenaran sudah menanti pada dalam diri. Bintang bersinar dengan cahaya yang benderang.... maka berikan aku tanda, kerana aku tidak memahaminya!

::::Hujan renyai membasahi bumi... yang terkorban menjadi perwira, namun siapalah tahu di sebalik misteri sebuah bayangan yang disembunyikan oleh azazil?:::

No comments:

Post a Comment