Tuesday 30 August 2016

Hati tenang dalam kelembutan... kerana rindu yang terpancar, Kau adalah ingatanku setiap masa. Dan aku mencari setiap penjuru semata-mata menemukan diri-Mu yang terus melimpahkan rahmat. Namun, tidaklah ku temui melainkan kekosongan semata-mata. Lalu ku tilik dalam diriku dalam hembusan nafasku setiap saat, dan aku menemukan diriku yang sebenar yang mudah-mudahan tawakkal ini dapat menyampaikan aku pada-Mu. Dan apabila masanya yang Kau izinkan, jodoh pertemuan kita akan disambut dengan kegembiraan. Biarpun mengambil masa yang lama untukku, namun aku bersabar menantinya. Walaupun saat siang yang aku terdesak dan Kau pula datang di malam hari yang lapang, aku tidak peduli akan sengsara ini. Kerana rinduku ini sudah cukup memberikan kedamaian yang berpanjangan ini. - kata hatiku pada jiwaku.

:::Orang kata alangkah indah jika dicintai, tetapi aku lebih suka mencintai... semoga jodohnya dipertemukan::::

No comments:

Post a Comment