Wednesday 7 June 2017

Mencari tentang cinta,
sebuah kisah yang indah,
ingin sahaja ku titipkan puisi
di atas lembaran kertas putih,
mencatitkan perjalanan kebahagiaan,
entah apa lagi yang boleh aku lakukan,
tidak ada lagi yang boleh difikirkan lagi,
yang ada hanyalah perasaan yang membakar,
menakluk diriku yang gagah,
dan aku terbaring lemah
disakiti rindu yang dendam membara,
aku menantikan kehadiran
suatu saat yang aku tidak lagi
berpaling dari selain yang aku memandang ini,

Oh Allah..
Kau terimalah cintaku ini,
bagi Kau segalanya keindahan,
aku abdikan diriku dalam cinta ini,
tiada lagi pemisah Kau dan aku,
ke mana sahaja daku berjalan
di sisiku Kau menemani aku,
sedih duka.. gembira riang..
antara kita berdua,
cerita kebahagiaan ini..
ku harap ia kekal selamanya...

https://www.facebook.com/mazurka.martillo/posts/558363690880895

No comments:

Post a Comment