Saturday 8 October 2016

mereka mencari aku...
tetapi aku tetap melarikan diri.
mereka mengharapkan pertolonganku,
malangnya aku jua tidak dapat menolong diriku sendiri,
mengapa engkau terus memandang padaku?
siapakah aku padamu?
aku ingin meninggalkan segala sedih dan sayang,
dari pertemuan dan perpisahan selama yang kita lalui,
betapa berat untuk menanggung semua ini,
aku tidak lagi mampu untuk berhadapan dengannya,
walau kita sama-sama meniti pedih dan gembira,
mengenang semula suatu kepahitan untuk dihadam,
mengingatkan semula salah dan silap terhadapmu,
bersalahan diriku untuk bermuka dihadapanmu,
tinggalkanlah aku... wahai teman yang baik hati,
walau hati ini kecewa kekurangan kasih sayang dari seseorang,
aku akan mencari kebahagiaan.... dalam kesepian seorang diri,
semoga kau semua temui tempat kembali yang indah damai.

No comments:

Post a Comment